Формування конкурентних переваг суб’єктів туристичної галузі
https://doi.org/10.32317/2221-1055.202005045
ЦИТУВАТИ
- 29.05.2020
- 509 Переглядів
- Економіка АПК - Том 27, № 5, 2020
-
Ключові слова: Стратегія розвитку; кокурентні переваги; конкурентоспроможність; туристична галузь; туроператори; турагенти; ціна; якість; туристичні послуги; туризм; інновації в туризмі; конкурентоспроможний туристичний продукт
https://doi.org/10.32317/2221-1055.202005045
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: академічна мобільність; освітній процес; студенти; учасники; конкурентоспроможність; соціальні гарантії; фінансово-економічне забезпечення; освітні програми; кредити; рейтинги; проєкти; заклади вищої освіти; управління
https://doi.org/10.32317/2221-1055.202112073
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні стратегії, прогноз, кореляційний аналіз, регресійний аналіз, модель, аграрні підприємства, зернові та зернобобові культури, пшениця
https://doi.org/10.32317/2221-1055.202111023
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: інновації; конкурентоспроможність; конкурентоспроможний розвиток; модель конкурентоспроможного розвитку; ринкове середовище; стратегія; управління підприємствами
https://doi.org/10.32317/2221-1055.201911070
ЦИТУВАТИ
Ключові слова: органічне сільське господарство; органічне виробництво; ланцюг постачання органічної продукції; стимули; екологічні проблеми
ЦИТУВАТИ